Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

среда, 21. април 2010.

Zahtev 1 pojedinačni ( prethodni uslovi EPS )

Dan 21.04.2010. godine

Danas bio u EPS. Podneo zahtev za prethodne uslove koji su potrebni za dobijanje lokacijske dozvole.

Od dokumentacije podneto sledeće:

- Informacija o lokaciji
- Kopija plana parcele sa izvodom iz katastra podzemnih instalacija
- List nepokretnosti
- Situacioni prikaz planirane gradnje sa kratkim opisom objekta

Taksa:

200,00 dinara
350,00 dinara
TOTAL: 550,00 dinara

E sad ono bitnije. Ponovo je proradio moj crv. Crv koji mi ne da mira i odaziva se na ime "čime zidati". Čudno ime za jednog crva. Probudio se posle sajma. Onog u Beogradu. Građevinarstvo. Dobio sam od kuma gomilu prospekata, između ostalog i Xella Srbija. Ytong. Hmmmmm. Ajde da malo ponovo po ko zna koji put konsultujem internet. I nabasam na jako dobar sajt na adresi:

http://stedljivekuce.47.forumer.com/index.php?&sid=17473cefad7ea5b3c366d27b4f868117

i na njemu tema:
http://stedljivekuce.47.forumer.com/viewtopic.php?f=23&t=21&start=80

Tema je izuzetna kao i sam sajt i toplo preporučujem svakome da pročita. Autor nije okončao tekst već povremeno, kako mu vreme i posao dozvoljavaju objašnjava korak po korak građenja svoje kuće od ytong-a 25 sa svim nedaćama na koje je nailazio. Svaka mu čast. Izuzetan sajt. E sad da li meni pomaže u mojoj nedoumici ili ne ne znam. Bilo kako bilo poslao sam moj projekat na adresu Xella Srbija i zatražio da mi urade besplatan proračun utroška kompletnog materijala za građenje moje kuće uključujući i njihovu takozvanu "belu tavanicu" i "beli krov". Problem moga mesta je što ne postoje sertifikovani majstori za rad sa ytongom nego je sve to na "o-ruk", pa može i tako i ovako, što meni definitivno ne odgovara. U svakom slučaju dostavio sam i jednoj novosadskoj firmi zahtev za ponudu jer im se radnici sticajem okolnosti nalaze kod nas u Šidu rade neke radove, a vidim na Xellinom sajto da su i oni sertifikovani za rad sa ytongom pa kada dostave odgovor puštam na blog. Jednu ponudu za objekat od cigle imam pa ću gledati da je, pošto je sredim, okačim na blog.

Do tada pozdrav za čitaoce.

Нема коментара:

Постави коментар