Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

четвртак, 1. април 2010.

Građevinska dokumentacija - deo drugi

Dan 12.03.2010. godine


Prednost malog mesta dolazi polako do izražaja. Naime, tog dana je Poreska uprava vratila overen ugovor o poklonu, izdala nam potvrda o proceni parcele na 67.000 dinara i dobili smo i rešenje o oslobađanju od plaćanja poreza na nasleđe i poklon. Prvi nasledni red.


Sad već lagano pravimo planove šta dalje raditi. Rekao sam u jednoj od prethodnih tema da sam pregledao dosta sajtova sa tematikom građenja, izolacije, grejanja, podova, keramike... Svašta nešto sam našao. To me je bacilo u nedoumicu oko načina građenja i materijala sa kojim graditi. Cigla, giter blok, ytong. Svaki od ovih materijala imao je svoje prednosti i nedostatke. Na primer sa ciglom mi treba više vremena i veća količina, sa ytongom znatno manje ali je malo majstora koji sa njim rade. Neki kažu da je giter loš, neki sa njim uglavnom zidaju. Priča o ludaku koji priča sam sa sobom polako počinje da dobija svoje obrise i konture. Gledao sam na sajtu Zorka opeke njihov proizvod Klimablock različitih debljina za spoljne i unutrašnje zidove. Izgleda mi dosta dobar, ali je nov i u praksi nedovoljno dokazan kao građevinski materijal.


Bilo kako bilo, uzeo sam jedan rokovnik i krenuo da beležim sve ono što mi izaziva nedoumice, pa da kopam po internetu, tragajući za podacima. Paralelno sa tim sam nastavio da radim na prikupljanju ostalih papira neophodnih za građevinsku dozvolu.



Нема коментара:

Постави коментар