Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

петак, 23. април 2010.

Stigla ponuda Xella Srbija za ytong materijal

I SPECIFIKACIJA YTONG MATERIJALA

Naziv količina cena sa PDV ukupno
TB 25 76,05m3 5.812,68 dinara 442.054,32 dinara
ZP 12 2,97m3 6.983,24 dinara 20.740,23 dinara
PB 25-1 261 kom. 275,00 dinara 71.755,00 dinara
UP 25 227 kom. 139,00 dinara 31.553,00 dinara
LP 25 112 kom. 275,00 dinara 30.800,00 dinara

TOTAL: 596.922,55 dinara ~ 6.000 eura

NAPOMENA:

1.količine YTONG materijala su sračunate na osnovu dostavljenog projekta kao orjentacione.
2.grede iznad otvora u YTONG zidovima d=25cm l>1.5m betonirati u klasičnoj oplati. Termičke mostove rešiti na klasičan način potrebnom dodatnom termoizolacijom.
3.grede iznad otvora u YTONG zidovima d=25cm l<1.5m betonirati u oplati od YTONG UP elemenata -sve vertikalne serklaže YTONG zidova d=25cm betonirati u oplati od YTONG PB elemenata.
4.sve horizontalne serklaže fasadnih YTONG zidova d=25cm betonirati u oplati od YTONG LP elemenata.
5.sve vertikalne serklaže YTONG zidova d=25cm u potkrovlju i na tavanu betonirati u oplati od YTONG PB elemenata.
6.sve horizontalne i kose serklaže YTONG zidova d=25cm u potkrovlju i krovu betonirati u oplati od YTONG UP elemenata.
7.sve grede koje se betoniraju u YTONG UP elementima i sve noseće YTONG zidove u nižim spratovima proveriti statičkim proračunom.
8.sve dimenzije betona vertikalnih serklaža koji se betoniraju u YTONG PB elementima proveriti statičkim proračunom uz definisanje potrebne armature.
9.za sračunate količine YTONG materijala nije uračunat rastur

II YTONG "Bela tavanica" - ploča iznad podruma

debljina 20 cm
bruto površina osnove 44m2

Materijal podrazumeva:
- betonske gredice
- ležajnice
- specijalni ispunski Ytong blok
- Ytong tankoslojni malter
- besplatna tehnička dokumentacija koja podrazumeva
statički proračun gredica
šema polaganja gredica
specifikacija i rekapitulacija materijala za Ytong belu tavanicu
potrebne konstruktivne detalje
brošure sa uputstvima za izgradnju Ytong bele tavanice
tehničku podršku, instruktažu i obuku majstora prilikom ugradnje Ytong bele tavanice

UKUPNO: 960,00 eura
RABAT 10% 96,00 eura
TOTAL: 864,00 eura
TOTAL + PDV: 1.019,00 eura

III YTONG "Bela tavanica" - ploča iznad prizemlja

debljina 20 cm
bruto površina osnove 83m2

Materijal isto kao i pod II

UKUPNO: 1.900,00 eura
RABAT 10% 190,00 eura
TOTAL: 1.710,00 eura
TOTAL + PDV: 2.017,80 eura

IV YTONG "Beli krov"

debljina 15 cm
bruto površina krova 122m2

Materijal isto kao pod II

UKUPNO: 2.800,00 eura
RABAT 10% 280,00 eura
TOTAL: 2.520,00 eura
TOTAL + PDV: 2.973,60 eura

TOTAL: I + II + III + IV = 12.010,40 eura

26 коментара:

  1. Анониман24. мај 2010. 01:00

    Zdravo,

    hvala za info procitah skoro sve. I ja se spremam za moju kucicu.

    Pored ove cene za Yong kolko te jos kosta da bi dovrsio kucu kao sto ti nudi preduzimac?

    Pozdrav,
    Dragan

    ОдговориИзбриши
  2. Dragane,
    Prema mojoj gruboj proceni, kuca mojih gabarita te u svakoj varijanti izadje oko 40.000 eura. To je ono sto je meni potrebno da bih je ja zavrsio. Jer ukroviti kucu je jedan trosak a kad to uradis sve zavisi od toga koliko mozes da se "prostres" jer imas razne vrste prozora, sa raznim cenama, pa unutrasnja stolarija, pa parket, laminat raznih cena, pa kupatilo ovakvo ili onakvo, grejanje radijatorsko, podno ili putem geotermalnih pumpi... Sirok je dijapazon opreme za kucu. Moja procena je da bih je opremio pristojno bez nekih "sabanarija" tipa jacuzzi u dnevnoj i ostalo, da mi je dovoljno oko 40.000 eura. E sad nikad nisi nacisto gde ces da iskocis sa nekim nepredvidjenim troskovima kao na primer kod mene u pogledu vodovoda jer mi je plac od glavnog voda udaljen nekih 90m iako mi starac ima vodu u svojoj kuci. Ali po recima mog druga koji se tim poslom bavi, prikljucenje moje kuce na njegov vodovod je moguce samo ako su cevi 1 col, a ako je 3/4 cola ne bi mi preporucio zbog gubitka pritiska. E sad on ima 3/4 cola ali drugar mora doci jos da vidi i snimi situaciju. Takvi nepredvidjeni troskovi mogu da poremete kalkulaciju ali se ne treba predavati.
    Pozdrav i pitaj slobodno sta te zanima. Tu sam da pomognem ako mogu.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29. мај 2010. 00:51

    Zdravo,

    mislio sam vise sta to nije uracunato u jtong ponudi, koliko ce to jos da kosta da dobijes finalni rezultat kao sto je ponuda od preduzimaca.

    I jos kod preduzimaca ne vidim izloaciju.

    Dragan

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман2. јул 2010. 18:44

    prizemlje 100kvm sa temeljom i potkrovlje 70kvm pod krov sa crepom i olucima sa itongom koliko bi kostalo samo materijal i koliko da ocekujemo za ruke

    ОдговориИзбриши
  5. Prvo da odgovorim Draganu.
    U cenu ponude Ytong je uracunat kompletan materijal za kucu sa PDV, bez prevoza. Znaci sve sto je potrebno da bi se kuca stavila pod krov. Nije uracunato sledece: iskop zemlje sa odvozenjem, izrada podruma, temelja i nulte ploce, rad majstora jer materijal imaju, potom postavljanje na "beli krov" krovne konstrukcije sa crepom i eventualno izolacijom ispod crepa do "bele tavanice", razvod struje i vode, podovi, kupatilo, prozori i vrata, grejanje, unutrasnje i spoljno malterisanje ili samo unutrasnje a spolja izolacija od kamene vune koja je bolja od stiropora. Nadam se da sam sve obuhvatio.Cena od oko 40.000 eura je maksimalno "gruba" jer je to kolicina para koja je meni potrebna, ali to ne znaci da je u svakom mestu tako jer cena moze da varira u zavisnosti od majstora ( skuplji rad je verovatno u BG nego u Sidu). Evo primera, u Sidu je izrada projektne dokumentacije 3e/m2 komplet a u BG i NS je 7-7,5e/m2 po bruto m2 povrsine i cak mi neki kazu da je i ovih 3e skupo. Zatim to sam negde i napisao, cena moze da ide u nebesa u zavisnosti od stvari koje posle ugradjujes ( parket ili laminat, etazno ili podno grejanje...itd ) Kuca pod krov bi trebala da se uradi za nekih 18.000 do 25.000e u zavisnosti od povrsine. Na to dodaj stolariju, unutrasnje malterisanje, izolaciju spolja, struju, vodu, kupatilo, podove, grejane i to bi otprilike bilo to.
    Sto se tice drugog pitanja, termin "pod krov" ja shvatam kao kucu koja je ozidana, stavljen crep, ali bez stolarije, malterisanja spolja i unutra, podova, struje i vode...itd. E sad ako imas projekat, bilo bi dobro da posaljes poprecni presek kuce ovima iz Xella Srbija kako bi ti dali ponudu za kompletan materijal. Moja kuca je bruto povrsine oko 211m2 sa podrumom a korisna neto povrsina je oko 135m2 i 32m2 podruma. Za kucu od cigle da se uradi imao sam ponudu od 116e/m2 a na nekom od ranijih postova sam napisao sta je sve obuhvaceno ponudom.
    Nadam se da sam bar malo pomogao.
    Srdacan pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26. јул 2010. 11:43

    nekoliko meseci pratim vase komentare pre neki dan sam telefonom zvao da se raspitam za cene kljuc u ruke sa itong materijalom Temelji 100 eura kvm Prizemlje 100kvm 15000 Sprat 100kvm 15000eura Krov 5000 eura CENE tj Ponudu sam dobio od majstora iz novog sada sa itong sajta sam slucajno okrenuo njegov broj i to je gruba gradnja a kljuc u ruke oko 320 do 350 eutra kvm A sve ovo dosad sto sam procitao nema logike ako kompletan materijal kosta za 100kvm koliko kosta da li je moguce da MAJSTORI toliko sebi PODIGNU CENU

    ОдговориИзбриши
  8. Majstori sto se tice ytonga se prave kao da zidaju sa materijalom sa Marsa i kao da koriste tehniku NASA za zidanje. Sto se tice cena imam ih snimljene na kompu, to jest ponudu Xella Srbija za celokupan materijal za moju kucu do koje sam dosao tako sto sam im poslao sliku poprecnog preseka kuce sa propratnim podacima a oni su mi dostavili ponudu i to kompletan materijal za zidanje sa materijalom za belu tavanicu sa malterom, bez dostave koja se posebno placa. Cena materijala je FCO Vreoci. E sad na tu cenu dodajte PDV i prevoz, ili ako uzimate sa nekog stovarista jos i prosecnu trgovacku marzu od 30% pa ce te dobiti cenu materijala.
    Verujte mi da sam negde napisao da majstori kod nas stvarno preteruju, pa se onda kao pitaju kako im posao slabo ide. Jednostavno nema logike da zidanje sa ytongom bude skuplje kada nema mesalica, blokovi su veci, brze se zida, nema toliko otpada...

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман27. јул 2010. 17:58

    slazem se sa tobom u potpunosti prijatelju ali da rezimiramo celu dosad prepisku kuca prizemlje 100 kvm sa krovom u itong varijanti koliko bi kostala bez temelja on je oko 3500 evra koliko kosts u sifoj faza a koliko bi kostala u fazi kljuc u ruke

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман27. јул 2010. 18:03

    5 jula sam napisao koliko mi je trazio majstor iz novog sada i to je njegova ponuda sa njegovim materijalom A SAM MATERIJAL u vreocima koliko bi kostao zajedno sa belom tavanicom hvala ti unapred na nadam se detaljnom odgovoru

    ОдговориИзбриши
  11. sto se tice varijante "kljuc u ruke" moras znati da ona podrazumeva komplet kucu sa svim propratnim elementima to jest stolarija, podovi, kupatilo, plocice, u nekim varijantama grejanje. Znaci u mojoj varijanti, moja kuca bez placa i papirologije kostala bi oko 40-45.000 eura da se zavrsi kompletna. Moras da znas da sto je veca kuca, manja je i cena i obrnuto. Za kljuc u ruke preporucio bi ti jedan sjajan sajt http://www.slozikucu.rs/index.php?id=159 gde ti je sve lepo objasnjeno samo da odaberes tip kuce i "slazes" je. Tu sam prvi put otkrio koliko nasi majstori deru, ali ti to opet zavisi i od lokacije. Ova kriza i nedostatak posla uslovili su da cene padaju za ruke majstora jer bar kod nas posla nema ni za lek i retke su kuce i uopste zgrade koje se grade. Siva faza bez temelja ne bi smela da bude vise od 150-200e/m2

    ОдговориИзбриши
  12. Sto se tice drugog citatelja mogu samo da kazem da je osnov da bi ste mogli da izracunate cenu materijala da imate projekat kuce ili bar njen poprecni presek jer u protivnom mozemo samo nagadjati o kolicini materijala. Majstori daju samo okvirne cene i zaista je cena za kljuc u ruke oko 350 eur/m2 ali je najbolje raspitati se kod majstora sta podrazumeva pod sistemom "kljuc u ruke" jer mi se sve cini da je to veoma rastegljiv pojam kod nasih majstora. Cena materijala za moju kucu sam izracunao kada mi je od Xella Srbija stigla izracunata kolicina materijala za moju kucu, po poprecnom preseku kuce koji sam im poslao. Cenu sam dobio uz pomoc njihovog zvanicnog cenovnika sa njihovog sajta, na koju sam dodao PDV i cenu prevoza opet po tablici sa njihovog sajta. Adresa je http://www.xella.rs/html/srl/cs/ytong_cenovnik.php?area_code=2. Veoma je bitno da znas kolika debljina zida ce biti na tvojoj kuci jer i kolicina materijala zavisi od toga. Belu tavanicu ti takode oni izracunavaju i napisu ti cak i cenu sa PDV i popustom za gotovinsko placanje. Veruj mi da sam i ja ostao zaprepasten kada sam sracunao cenu materijala za ytong jer sam u nekom od ranijih blogova napisao da mi je za kucu od cigle majstor trazio 25.500 eura prema specifikaciji radova koje sam naveo.
    Srdacan pozdrav i puno srece.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман28. јул 2010. 20:25

    hvala prijatelju svaka cast pozdrav iz novog sada milutin

    ОдговориИзбриши
  14. Milutine sve najbolje i drzim ti pesnice da se skucis sto pre. Pozdrav. Milan

    ОдговориИзбриши
  15. zasto nemate planove vise porodicnih kuca, sa enterijerom i vanjskim izgledom. Trebalo bi da se napisekoliko se placa kvadratni metar vase gradnje

    ОдговориИзбриши
  16. Ne razumem ovo pitanje. Verovatno mislite da sam ja promoter ytonga ali ne. Nemam veze sa ytongom. Samo sam ga naveo kao jedan od mogucih materijala u gradjenju moje porodicne kuce. Na sajtu Xella Srbija planova nije bilo vec su vam omogucili besplatni proracun na osnovu projekta koji im vi dostavite.
    U Srbiji majstori naplacuju vise gradjenje ytongom nego ciglom i to je fakat. Medjutim ova SEKA ucinila je da cene padnu jer niko nista ne radi. Vec sam negde naveo da bih ja sa oko 35.000e kredita zavrsio dobar deo kuce pri cemu ovde ne racunam cenu placa koji imam. Zafalice oko 5 - 7.000e da se kuca komplet zavrsi ali ako bi uspeo i ovoliko bilo bi super.

    ОдговориИзбриши
  17. treba da gradim kuću. imam garažu 8 x 5 i nad njom ću napravitijoš 40tak kvadrata stana . trebaju mi predlozi da što brže napravim istu a za što manje para. trebaju mi predlozi.

    ОдговориИзбриши
  18. u tom slučaju ytong se sam nameće jer se brzo gradi a ako gradiš sa blokom 30 ne treba ti izolacija

    ОдговориИзбриши
  19. svi pljujete na majstore a ne govori niko kolika je cena materijala bila , a kolika je sada . cene majstora se nisu menjale 10 god. a preciznost pri zidanju giter blokom kolika je u odnosu na ytong. STA JE TEZE ?

    ОдговориИзбриши
  20. Drago mi je sto sam nasao ovako dobar forum...planiram da gradim sprat sa ytong blokovima..kvadratura je oko 70m2...koliko bo me kostao ytong materijal...molim za pomoc hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  21. Tek sad videh tvoje pitanje. Najbolje bi ti bilo da ako imas projekat kuce posaljes ovima u Xellu da ti urade besplatni proracun, a na njihovom sajtu imas i cenovnik pa se lako da izracunati.
    Sto se tice majstora, moje misljenje je takvo, jer jednostavno nista nije teze raditi sa Ytongom u odnosu na obican blok ili ciglu nego je po neni obrnuto. Blokovi su veci, imas lepak, mesas ga u kanti... ovde imas pesak, krec, cement, mesalicu, tamo-ovamo... vise ljudi ti radi, sporije...manje ozidaju za dan nego sa ytongom, pa ti vidi sad sta je teze.

    ОдговориИзбриши
  22. Pozdrav!
    Mene zanima kako je gradjevinska dozvola izasla samo toliko za kucu povrsine 215 m2 ? U mom gradu je 24 evra po m2.

    ОдговориИзбриши
  23. Huh, tek sad videh ovo pitanje. Postavljajte ga u zadnjem tekstu jer je lakše i preglednije.
    E pa ovako, verovatno je kod tebe u cenu građevinske uračunata i naknada za uređenje zemljišta čija visina zavisi od opštine do opštine.
    Ako posmatraš troškovnik primetićeš da sam ja to sve posebno naznačio, počev od informacije o lokaciji, preko lokacijske i građevinske dozvole i ugovora o naknadi za uređenje zemljišta. Možda je to u tvojoj opštini sve objedinjeno. Ja sam to sve posebno plaćao pa sam tako i prikazivao na blogu.
    Pozdrav
    Milan

    ОдговориИзбриши
  24. imam stariju kuću od naboja,treba da se renovira površina je 70m2 i da li neko može da mi kaže koliko bi koštalo sa ytong materijalom

    ОдговориИзбриши
  25. zavisi da li mislite da je samo renovirate i nešto dozidate ili da je rušite pa iz početka zidate.

    Neka okvirna cena bila bi možda za zidanje iz početka, pod uslovom da je temelj dobar možda 100-150 eur/m2.

    Ytong je možda u startu kao materijal malo skuplji ali kada se na kraju sabere odsustvo maltera, mešalica, peska, šljunka, brže zidanje i analogno tome manje dnevnice za majstore... računica na kraju bude bolja. Još i ako se radi sa blokom 30 ili 37cm gde izolacija nije potrebna...

    ОдговориИзбриши