Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

среда, 11. мај 2011.

Struja

Veoma bitan čovek u celoj priči je neko ko će vam uvesti struju u kuću. Sticajem okolnosti ovaj čovek koji je kod nas juče bio na placu angažovan je ispred EPS da nam odradi brojilo na banderi, potom od bandere do kuće razvede struju ( dodatno se plaća ) i na kraju razvede struju po kući ( uključeno u ugovor sa izvođačem ).

Dakle, negde u ranijim postovima sam vam rekao da ne bi bilo loše, ako imate projektanta i urađen projekat ( ko je spomenuo divlju gradnju. Stražaaaaa!!!!!!!!! ) zatražite da vam projekat snimi u pdf fajlu kako bi ste mogli po potrebi da ga štancate, jer svako malo traži da ga vidi. Od rodbine, kumova, prijatelja, daidža, amidža, do zamislite izvođača.

Takođe se štampanje projekta pokazalo pametno i juče kada je već pomenuti eletričar došao pa smo sa tim planovima šetali po kući i obeležavali mesta za struju, utikače, prekidače, razvodne kutije, sijalična grla i ostalo. Povedite računa o tome. Već sad, ako gradite, zamislite gde će vam se šta naći. U glavi zamislite gde vam se kakav nameštaj nalazi pa shodno tome lepo uređujte gde koja utičnica ide, gde prekidač za svetlo, a gde za šporet, aspirator, klimu...

Tu se tek vidi koliko još sitnica kuća ima, o kojima treba voditi računa. Ali opet, nekako vam je drago i trudite se da svakoj sitnici posvetite pažnju.

Evo me sad zove supruga da mi kaže da su majstori otišli sa placa. A to znači samo jedno. Da je 2. ploča izlivena i da smo i to odradili. Uraaa!!!!!.

Danas kad „poslikam“ kačim na blog.

12 коментара:

  1. Анониман11. мај 2011. 23:37

    Pa dosla i ta vec TRECA po redu ploca!!Jos malo pa eto i krova!!!Slike veceras ili sta?!Pa nemoj da si takav ,daj i mi da vidimo!!!
    tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  2. Ma evo danas 12.05.2011. ovi krenuli zidanje, a izvođač mi reče da je platio i majstora za struju koji će da je razvodi po kući. Isti onaj koji će i spoljni priključak da odradi. Al će se nabroji šuškiii!!! Lepo sam ja rekao da je danas zanat bolji od fakulteta. Ili neki zanatski fakultet.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13. мај 2011. 20:33

    sta se desava sa blogom??Ne mogu da vidim nove postove,znaci ovaj o struji je "najnoviji " koji se da otvoriti!!!?

    ОдговориИзбриши
  4. Bio je danas neki kvar i nisam mogao ni ja da pristupim blogu ali biće još slika.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13. мај 2011. 20:44

    Bas steta,moci ces da vratis ono sto si do sada radio?Imas neki back up?
    tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13. мај 2011. 20:46

    taj problem bio je jos sinoc,nisi mogao ni da citas niti pises komentare.....
    tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман13. мај 2011. 20:47

    Radili ste nesto danas?
    tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  8. Ma pravim ja bekap na tri mesta uvek i svakog teksta. Ova zadnja dva posta imaju samo slike bez komentara.

    ОдговориИзбриши
  9. Danas su majstori zidali pregradne zidove u potkrovlju. Sutra nastavljaju, ali cu gledati da nove slike budu sutra jer pre podne idem na plac malo da slikam, malo da perem auto a vodim malog majstora na moto skup u obliznjem izletistu, a popodne idem u svatove pa nove slike kacim u nedelju.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман13. мај 2011. 22:48

    Kao sto je neko vec prokomentarisao "...kratak je put od YTONG-a do cigle...." ,hmmm,sta reci - u pravu je!

    Pa prijatelju,da ti se pohvalim!

    Ja danas kupio ciglu za neku buducu kucicu!Toliko, da ima za spoljne zidove, jer jos nisam nacisto cime cu raditi pregradne,a vremena ima oho-ho!
    U nedelju idem da je slozim i prebrojim i sa tastom zalijemo to sa pivom-VALJA SE !!Za sada ce stara svapska gospa ( 30*14.5*7 cm ) "hibernirati" dok se ne stvore uslovi za neki plac,a do tada...neka stoji-hleba ne iste :)))
    Od necega se treba poceti.....
    tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  11. Tutu rutu lepo ti ja rekoh da bez "tajka" nema nista. A ta cigla je kao suvo zlato. Nema je nigde. Ja razmisljam da nesto na terasi probam da uradim jer mi je ta kombinacija drvo-cigla prava, ali o tom potom.

    ОдговориИзбриши
  12. Za sve kojima treba majstor Elektricar i za prikljucak i za instalacije,mogu da preporucim jednog koji nije papreno skup a i ok je lik ovako...prometej318@gmail.com

    ОдговориИзбриши