Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

петак, 20. мај 2011.

Pripreme za postavljanje crepa

Kao što se vidi iz priloženog, ovih par dana do subote intenzivno se radi na pripremama za postavljanje crepa. Taj mio i veseli događaj zbiće se u subotu dana 21.05.2011. godine, daklem sutra, uz prisustvo "investitora" ( supruge i moje malenkosti ), rodbine ( bliže, jer nam je dalja veoma brojna pa neće biti mesta ), i naravno izvođača. Zaslužnima će se deliti prigodni pokloni jer su "investitori" rešili da dreše kesu i da zaslužne za ovo naše malo čudo počaste. Šalu na stranu, bez potrebe da smaram dalje sa tekstom slede slike.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

2 коментара:

  1. Анониман23. мај 2011. 09:52

    Jedno pitanje:
    Sto se niste odlucili za kosu betonsku plocu iznad sprata tj. ispod krova?
    Kad se odradi izolacija i rigips (i majstori) to mu dodje tu negde po ceni, a mislim da se ne moze uporediti po kvalitetu.
    Ostalo je odlicno ispalo koliko mogu da vidim, a i 23 dana rada za pod krov su stvar za postovanje, cestitku i preporuka za izvodjaca.

    Jel izvodjac zna da sav njegov rad ide u etar!?
    Dobio je odlicnu besplatnu reklamu, ali sa razlogom :)

    A pitao si i za vodovodne cevi ... ako se odlucis za plasticne uzmi najkvalitetnije ... ako ides na pocinkovane onda sve je to tu negde ... kako god da odlucis bice to kompromisno resenje, mada dobra plastika je dugovecnija od metala.

    Samo napred ... bice ovo sve odlicno na kraju!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno na komentarima. Pravo da kažem u startu je prilikom ugovaranja bilo dogovoreno da se radi rigips a ne kosa betonska ploča. Pare su uvek najveći problem, jer bih onda morao da odmah izdovjim izvođaču keš koji je namenjen za nešto drugo za izradu kose betonske ploče, a ovak mi daje malo "prostora" u finansijama da odradim nešto drugo što mi je potrebnije sada da bude odrađeno, a gornji deo, kao što sam rekao, kada deca malo porastu. Dakle presudile su isključivo trenutne finansije.
    Što se izvođača tiče zaista ponovo sve pohvale i nadam se da će i posle ove moje kuće imati još dosta posla, a i ja ću gledati da ga kad god sam u prilici preporučim.
    Što se tiče cevi, mislim da će do kraja biti "plastika" jer mi je i majstor koji će raditi grejanje preporučio plastiku.
    Još jednom hvala najlepše na iskrenim rečima i savetima.

    ОдговориИзбриши