Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

среда, 20. април 2011.

Podrum

Poja'vla se grtal'caaaaaa!!!

Dođe čoek sa grtal'com i poče od rane zore da kopa. Negde oko 8.00 časova je krenuo i kopa, kopa, kopa... i tamo negde oko 14.30 časova iskopa podrum, a ekipica samo doradi i poravna krajeve i baci se na kopanje temeljnih stopa i svakavih čudesa.

Teško je to sve poslikati, baš sve faze, jer radim do 15.00 časova, pa čim dođem kući brzinsko presvlačenje ko Šojić, pa odmah na plac. Kad stignem tamo dobar deo posla bude odrađen a ja onda aparat u ruke pa ko paparaco fotografišem.

Bilo kako bilo danas je rađen kako sam gore naveo podrum, nanošen je šljunak i armatura, postavljane uzengije i pripremano je za sutrašnju betonažu ploče podruma.

Ljudi moji što je to duboko. A okolo gomile zemlje. Brda. Čak su morali da deo zemlje odvezu sa gradilišta jer se nije moglo. Smetalo. Deo su navezli kod komšija uz njihovo ljubazno odobrenje. Hvala im zaista zbog toga. Gledaću da im se odužim na svaki mogući način jer mi to zaista znači i jako držim do tih stvari da kada mi neko nešto pomogne ili učini ja to zaista umem da cenim i gledam da vratim.

Najbitnija stvar je da je komšija priključen na kanalizaciju a na slikama dole se u jednom momentu vidi njegova „bivša“ cev kako prolazi kroz moj podrum. Dobro je da smo njega prvog rešili i na taj način sam sada miran jer znam da tu nema više problema.

Naravno tu su i slike malog majstora.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Нема коментара:

Постави коментар