Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

среда, 19. мај 2010.

...dok čekam uslove EPS-a

Dan 19.05.2010. godine

Eto mene ponovo na blogu. Šta reći. Na dan 12.05.2010. godine, tačno na svetac, što bi babe rekle, Vasilije Ostroški Čudotvorac, do našeg malog placa došao je čovek iz EPS-a zadužen za pregled situacije "na terenu" i davanje mišljenja da li plac ispunjava uslove EPS-a da bi se dobila saglasnost neophodno potrebna za dobijanje lokacijske dozvole. Bio je jako zadovoljona onim što je video jer je sama bandera udaljena tek par metara od placa te shodno tome neće biti puno razvlačenja kablova za brojilo. Čak mu se i plac svideo. Zaboravio sam da napomenem da je to školski drug mog matorog, iz kako bi Đole Balašević rekao, "dana lavova". Tu činjenicu saznao sam neposredno pre nego što je čovek došao. Šteta. Ali nema veze. Sad je bitno da on izda pismenu saglasnost i mišljenje o onome što je video na terenu pa da i taj finalni dokument dostavim sa hrpom drugih papira našoj službi u opštini nadležnoj za građevinsku oblast i imovinsko-pravne poslove zarad dobijanja lokacijske dozvole. Onda sam po njenom dobijanju na korak od građevinske dozvole.

Nakon što pribavim i tu famoznu saglasnost EPS-a napraviću rekapitulaciju dokumentacije koja je meni neophodna za dobijanje lokacijske dozvole. Čisto da bude lakše i preglednije. Rečeno mi je da lokacijsku dobijam brzo jer je sve već poznato ( radi se o podacima iz "Informacije o lokaciji" ) sa tek neznatnim izmenama. Nakon toga, kako su mi rekli, sa lokacijskom i glavnim projektom odlazim u naše JP nadležno za stambene usluge i građevinsko zemljište da sa njima sklopim ugovor o komunalnom uređenju zemljišta i naravno platim im taksu za tu uslugu. Po mojoj slobodnoj proceni, taksa će biti nekih 25.000 - 30.000 dinara, jer se određuje prema njihovom cenovniku, stepenu zauzetosti parcele, kao i mestu gde se ona nalazi ( selo, grad ) što je u mom slučaju Berkasovo pa sam tu u boljem položaju jer se plac vodi u selu ( suprotna strana ulice je grad, a ova moja je selo ) te površine osnove samoga objekta što je oko 85m2.

I dok sedim i čekam, naravno pomalo i razmišljam. O ovome: http://ytong.cmass.info/ ali i ovome: http://www.zorka-opeka.rs/proizvodi.php. I upijam kao sunđer sve informacije. Čitam blogove drugih ljudi sa ovom tematikom, postavljam gomilu raznih pitanja, dosađujem ljudima.

I čekam. Uslove EPS-a.

Нема коментара:

Постави коментар