Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

петак, 14. јун 2019.

Parket

Nakon radova na potkrovlju, neko veme se čekalo, pa kada su finansije dozvolile, trknuh do Višnjićeva, rodnog mesta Filipa Višnjića, u firmu koja pravi jako dobar i jako kvalitetan parket.

Ime firme je "Quercus robur" a vlasnik je jako dobar čovek sa kojim sam imao jako lepu saradnju u prošlosti.

http://www.parket-ostojic.com

Kao i kada sam radio prizemlje, tražio sam da kupim 3. klasu parketa, jer volim tu šaru koju drvo ima, te razlike u boji, teksturu koja je promenjljjva...

Elem, naručeno je oko 60m2 a imao sam i par pakovanja koja su mi preostala od radova u prizemlju, pa smo sve to iskombinovali, a deo smo iskoristili i za podest između prizemlja i potkrovlja.

Mislim da je sve ovo jako dobro ispalo.

Išao sam na dimenziju koja je bila i u prizemlju.

Majstor je bio isti kao i u prizemlju, jer ekipu koja dobro radi i donosi pobede ne treba menjati.

Cena za parket je bia "kao za mene" jer sam stara mušterija, tako da sam jako zadovoljan.


Specifikacija troška:

Parket              60.000 dinara

Materijal         14.692 dinara

Ruke:              42.480 dinara iliti  360 EUR






























2 коментара:

  1. Parket je meni neizostavna investicija. Nikad ne bih koristio laminat ili linleum ili nesto slicno. Parket daje doplinu, zdraviji je, ako se odrzava moze da izgleda savrseno jako dugo.

    ОдговориИзбриши
  2. Nikola, u pravu si sto posto. Kada se kvalitetno uradi i postavi, prelakira, može da traje i preko 30 godina...potom ga samo malo obradiš, ponovo prelakiraš i opet je kao nov

    ОдговориИзбриши