Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

среда, 17. април 2013.

Krečenje

E pa ovako.

Dugo me nije bilo na blogu sa nekim izveštajem o radovima na kući. Razlozi tome su razni, ali obrni-okreni sve se to nekako svede na finansije ili nemogućnost majstora da se dogovorimo ili nešto treće.

Bilo kako bilo, supruga i ja smo se dogovorili da odemo u posetu kumovima u Bijeljinu. Dva dana pre, dakle u četvrtak negde u vreme odigravanja "Boljeg života" na malim ekranima TV prijemnika, stigao je poziv majstora koji treba da nam kreči da je on spreman da 05.04.2013. godine i u subotu 06.04.2013. godine dođe do nas i da nam okreči prizemlje, dakle dnevnu sobu, kuhinju i trpezariju kao i spavaću sobu. Nije da sam baš bio sretan s obzirom na ranije dogovore sa kumovima, ali šta je tu je.

Supruga i ja sedamo za računar i "gugel" radi neumorno. Izbacuje nam slike raznobojno dekorisanih soba i u masi boja odlučujemo se za dve boje, pri čemu će tamnije bež, ili bež-braon biti osnovna boja a samo će dva zida, u trpezariji i spavaćoj sobi da budu svetlo zelenkasti.

Vidim ja da se ona oko te zelenkaste dvoumi i nećka pa brže bolje tražim neke slike koje će da opravdaju moj izbor. I na kraju pada gore navedeni dogovor.

Petak jutro. Moja malenkost kreće na posao zajedno sa "sinekom" a s obzirom da su se majstori najavili oko 8.00 časova, supruga i "tajko" će da ih dočekaju. Pogotovo što je to "tajkova" familija pa će pre posla da padne malo čapraz-divana sa molerima.

Tako je i bilo. Majstori su došli, raspremili se i počeli da rade. Veoma brzo je išlo i rezultati su se brzo i videli na zidu.

Kod zelene boje malo su prevarili suprugu jer su joj rekli da će do zelene doći tek predveče, ali kada se ona vratila sve je bilo urađeno u prvoj boji, uključujući i famoznu zelenu.

ALI...i kuhinju su odradili u tu famoznu zelenkastu boju imogu vam reći da je ispalo ekstra.

Usledila je subta i naše pripreme za odlazak u goste u Bijeljinu, kod kumova. Posle jutarnje kafice majstori su pristigli i počeli sa radom. Na moje pitanje o ceni koštanja dobio sam odgovor: 1.300 dinara za bojadisere - aatonere i ništa više.

Sve ostalo je bilo plaćeno i nalazi se u cenovniku na blogu.

Usledio je naš odlazak u Bijeljinu o kojem neću trošiti reči s obzirom da je bilo jako lepo i da se ta dva dana samo krkalo Teletina u rerni, sveže dinstana za ručak. Za večeru - kolenica, skuvana, pa otkoštena, pa stavljena u tepsiju i zalivena sa kajmakom i renom.

To smo ponovili i u nedelju za doručak. A za ručak - svinjski i gov,eđi biftek, A La Kum. I povratak kući.

A tamo...spektakl. Šta da vam kažem osim - uživajte.

1 коментар: