Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

четвртак, 26. јул 2012.

Slike pećke i još po nešto

Pišući prošli post na blogu predvideo sam da u njemu budu slike pećke koju sam kupio, i to onako, fabrička, nakinđurena varijanta, ali su omaškom izostale, tako da sada isptavljam pogrešku.

Istovar peči bio je prava avantura. Viljuškar je, u momentu kada je peć legla na terasu, samo ukopao zadnje točkove i ni makac.

Što je više verglao, sve se više ukopavao u meku zemlju dvorišta, a nije više mogao ni da dohvati peć da bi mu bila kontrateg u odnosu na zadnju kraj.

Na kraju je došao i traktor "Rus" da pripomogne i na jedvite jade, mic po mic, na cimanje smo ga izvukli.

Slike spašavanja viljuškara ne postoje jer su mi ruke bile toliko crne od masti sa viljuškara da mi je trebalo kila praška da skinem tu mast sa ruku.

6 коментара:

  1. dugo se ne javljas...nedostatak inspiracije (novca),letnji raspust ili nesto trece?
    Pozdrav,tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  2. U svemu si u pravu. Problem je i inspiracija ( novac ) jer sam ovo leto za materijal za grejanje, ruke i kojekakve sitnarije dao preko 300.000 dinara živih para.
    Takođe je mali "građevinac" ove godine krenuo u zabavište, a nešto nije baš oduševljen pa i tu imam male "bočne udarce"...itd.
    Treba da napišem još jedan tekst o grejanju jer je u međuvremenu urađeno, a i da sačinim spisak stvari koje su urađene, jer je bilo i dodatnih stavki koje su morale da se nabave, pa cena za ruke...ma sad ću ovih dana da poslikam sve to pa da objavim.

    ОдговориИзбриши
  3. "Kako izgraditi montaznu kucu"
    Upravo citam tvoju staru temu i smeskam se :)
    Od gomile ideja ,modela i muke za novcem -pa do gotove kuce i zavrsnjh radova!
    A ovaj blog ni sam neznam koliko puta sam ga pregledao i citao iznova :))

    Samo napred i SVE najbolje tebi i tvojoj porodici!
    Pozdrav,tutu-rutu@

    ОдговориИзбриши
  4. U pravu si prijatelju. U jednom momentu ja i žena smo se "zapalili" na montažnu kuću, a tek brvnaraaaa.
    E onda shvatiš da su želje jedno a realnost drugo, pa stisneš petlju i "gađaš mečku".
    Hvala na lepim rečima za blog. Malo sam stao sa pisanjem, ali ne želim da pišem samo radi pisanja, nego želim da kada nešto konkretizujem, da to slikam i predstavim čitaocima.
    Pošto idu zimski, kišni dani, možda se malo više aktiviram pa neka razmišljanja podelim sa čitaocima, čisto da "oživim" ovaj blog.
    Još jednom hvala svima onima koji čitaju i koji se pronalaze u ovim redovima. Velika mi je čast kada saznam da je ovaj blog pomogao nekome da "prelomi" i da krene u izgradnju svoga doma.

    ОдговориИзбриши
  5. Zai mi je što nisam znao ranije za blog jer smo završili dogradnju vikendice.Da li znate da li teflon traka moze da zalepi spoj dva čunka i da obezbedi nepropusnost za gasove iz peći na drva.

    ОдговориИзбриши
  6. Huh, sad videh pitanje...zaista mi nije poznato kako i da li je to moguće sa teflon trakom pa molim nekoka ko zna odgovor da pomogne.

    ОдговориИзбриши