Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

понедељак, 11. јул 2011.

Voda

Evo mene sa novim vestima. Ovih dana privode se kraju radovi na razvodu vode i priključenju na vodovodnu i kanalizacionu mrežu. Za vodovodne cevi odabrao sam „plastiku“ i to:

http://www.pestan.net/sr/pocetna
http://www.pestan.net/pdf/pestan-pvc-cevi-za-vodu.pdf

Izvođač radova mi je rekao da sa tim cevima nije do sada imao problema i da su dobar balans cene i kvaliteta.

E sad zašto plastika... pa kolebao se jesam između pocinčanih koje su malo skuplje i „plastike“ ali mi je par majstora koji su u Šidu dosta dobri u materiji centralnog grejanja rekli da se ipak opredelim za plastiku. A i jedan događaj me je ubedio da se njoj okrenem. O čemu se radi. Naime, jednog dana kad sam došao kući dočeka me moj matori sa čovekom sa čijeg gradilišta je moj izvođač radova uzimao materijal za kuću. Gleda čovek šta je sve urađeno, hvali izvođača i malo po malo dođosmo mi i do teme oko cevi za vodovod i kanalizaciju.

Ja znam da je njegova kuća skoro nova, a on mi u razgovoru kaže da je u kuću stavio pocinčane cevi gde god je to moglo i... posle 10-13 godina ima strašne probleme da je morao da lupa oba kupatila i kuhinju u kući da bi cevi zamenio. Kada mi je rekao da je pocinčana cev za 10-13 godina puna rđe – neka hvala. Nije Mirko budala. Posle sam se još malo informisao i potom odlučio da mi se voda radi „plastikom“.

Eeeee. Ali to nije sve. U momentu dok pišem ovaj tekst na kući se cakle „ganc novi“ prozori. Došli majstori ( 06.07.2011. godine ) i postavili prozore za dva sata na celoj kući. Šest ljudi radi kao mašina. Ostali su dužni za ulazna vrata i dupla balkon vrata koje ću namestiti ili ovih dana ili kada izvođač odradi betonsku košuljicu, da bi se znala tačna visina košuljice, a samim tim i vrata.

E, da. Pragova u kući neće biti, pa samim tim ni lupanja nožnih prstiju o iste i dečijeg zapinjanja i padanja po kući.

Pošto je slika prozora dosta, novi post sa prozorima uskoro.

Uživajte u slikama.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Posted by Picasa

5 коментара:

  1. Анониман11. јул 2011. 22:23

    Pa j...m mu ...u,pa kakav to "majstor" stavlja krivine za kanalizaciju od 90 stepeni??????????!!!!!!!!Pa ,stvarno mi ovo nikako ne ide u glavu??!!Molim te pojasni mi i prosvetli me u cemu grasim???To se nikada,ALI NIKADA ne radi osim ako BAS nije nikako drugacije moguce!!

    Objasni mi da nije tako pa da ti se ( i "majstoru ") izvinim!


    Inace mislim da pocinkovane cevi nisu bas toliko lose,imao sam u jednoj kuci takve vise od 20 godina i nikada nije bilo problema,u kuci u kojoj trenutno zivim je do pre nekoliko godina bio isti materijal inista veliko za spomenuti,ali plastiku sam stavio kada je renovirano kupatilo i to cevi van zida ;)
    Suma sumarum ,dobar majstor i nema problema bilo sta da odaberes,stvar je ukusa.


    Pozdrav ,tutu-rutu ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. јул 2011. 22:27

    Inace svaka pohvala za pedantno izvodjenje plastike!!! :)))))
    tutu-rutu

    ОдговориИзбриши
  3. Te krivine su posledica činjenice da je deo kanalizacije komšije prolazio dijagonalno preko naše parcele pre građenja kuće, pa je kod građenja i kopanja podruma moralo da se ide po obodu placa tako da je deo na slikama na komšijinoj zemlji i ja sam se sa njegovim dopuštenjem priključio na taj deo kanalizacije, a deo cevi kanalizacije koji se ne vidi vodi kroz moje dvorište i to sam mu ja dao da sa njima prođe kroz moje dvorište, pa se sve ovo može nazvati iznuđenim rešenjem u kojem smo oboje našli neki kompromis, a majstori su to morali da sprovedu u delo.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12. јул 2011. 22:54

    Da,da,to je sve OK,ALI -90 stepeni moze se dobiti i spajanjem dva komada od 45 stepeni sto je upravo i komentarisao moj 12-ogodisnji sincic-ljubi ga cale!Pa i on cak to zna ,a "majstori" ,c,c,c,c, j..i ga ,sto rece @tenzor-svrsenom poslu mane nema!
    Nista lose nisam mislio,samo zapazanje iz najbolje namere,a i da neki buduci graditelji ne bi istu gresku ponovili!
    Poz,tutu-rutu ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Možda je ipak bolja plastika od pocinkovanih instalacija. Bar zbog zdravlja.

    ОдговориИзбриши