Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

понедељак, 27. мај 2013.

Slavine u kuhinji

E pa ovako...

Pošto nam se slava jako brzo bližila, a postojala je potreba da se bar dnevni boravak i kuhinja dovedu u red, ideja nam je bila da uradimo slavinu u kuhinji kao nešto što nam je najpotrebnije i da u istom momentu priključimo i mašinu za sudove.

S obzirom da kombinovani bojler još nismo nabavili kako bi ga uvezali u sistem grejanja, a samim tim i kao izvor tople vode, i da ne bi puno komplikovali stvar zbog nadolazeće slave i problema koje ona nosi ( šta jesti, šta piti ) i ako je ona ove godine bila uvezana sa 1. majem i Uskrsom, tako da je puno ljudi koji su bili na slavi samo kolutalo očima na pomen bilo kakvog mesa, dakle odluičili smo se da ugradiom samo slavinu u kuhinju.

Što se tiče izbora proizvođača i modela, zaista je i ako je Šid malo mesto, izbor dosta raznovrstan. Za onoga ko živi u nekom većem gradu izbor je stvarno verovatno vrhunski.

U konsultaciji sa majstorom koji nam je ugrađivao slavinu, rečeno mi je da nabavim Rosan bateriju, dok je u pogledu izgleda ostavljeno nama na izbor. Sav ostali neophodni materijal uključujući i ventile imao je majstor kod sebe.

Suma sumarum za taj tan izgleda ovako:ž

Rosan baterija 4.600,00 dinara
ruke majstora 10 eur
razni ventili 2.500,00 dinara

DAKLE: 8.200,00 dinara

U pogledu Rosana sam zadovoljan, a pravi testovi mu tek slede. Potežak je tako da mislim da vredi onoliko koliko košta. Moglo je to i jeftinije da se nabavi preko interneta, ali sam nisam imao dovoljno vremena da čeprkam i tražim po net-u, tako da sam sa urađenim dosta zadovoljan.

E sad na donjim slikama vidi se uslikan i ormar koji doduše nismo kupovali, ali je u spavaću čučnuo kao šamar budali. Običan Forma Ideale ormar koji je majstor-stolar sklopio kako se gosti ne bi saplitali kad krenu u obilazak kuće.

Što se tiče slave...pa prošla je. A dogodine se nadam slavi u još boljem ambijentu.

P.S merdevine koje se vide na slikama imaju svoju "istoriju". One su inače poklon mome sinu Aleksi od njegove tetke. Kada ga je prošle godine pitala šta hoće da mu tetka kupi za rođendan, kao iz topa je odgovorio "merdecine" jer se tog dana kod nje igrao na jednim takvim istim. I bi šta bi.

E da neko ove godine hoće da ga pita šta bi da mu kupe za rođendan. Već znam šta bi odgovorio: Mercedes G klasu. Al pravi.

7 коментара:

  1. Dakle, svaka vam, svaka, svaka... čast ! Zidaš kuću, radiš, postavljaš sve uredno na blog i još si dobro raspoložen. Žao mi je da ranije nisam naišao na tvoj blog nego sada kada je sve gotovo. Nisam pregledao sve postavke zbog nedostatka vremena ali sigurno ću pregledati sve detaljno. Inače sam iz Bg ali supruga mi je iz Šida te povremeno dođemo tu da vidimo "familiju" (ženinu). Kuću u Bg. smo kupili gotovu (srećom po naše mentalno zdravlje) ali planiramo da pravimo kuću na selu (u Ečki - već smo i plac kupili sa starom kućom odmah pored Begeja) i da kada deca još malo porastu bežimo iz ove ludare. Nadam se da ćemo se upoznati nekom prilikom kada budemo dolazili u Šid. Veoma koristan blog za nekog ko nije imao prilike da zida kuću. Pozdrav i sve najbolje ! Milan

    ОдговориИзбриши
  2. Imenjače hvala puno na lepim željama. Što se tiče upoznavanja, slobodno, kad god poželite svratite, nije nikakav problem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa u momentu kada sam hteo da radimsa ytongom u Šidu nije bilo sertifikovanih majstora koji bi hteli da rade. Svi znaju kako otprilike treba a meni je zbog kredita kod banke trebalo da izvođač ima firmu...i da je voljan sa tim da radi a pre svega da je dobar izvođač radova.

      Ovaj koga su mi ljudi nahvalili i koji je ispostavilo se stvarno dobar radi samo sa ciglom i blokom pa sam ipak prihvatio ciglu kao bolje rešenje.

      Избриши
  3. Hvala na odgovoru, nasao sam malo vremena pa gledam i cudim se tvom blogu. Kako ste uspeli da sve ovo uradite (kuća-posao-papirologija.....) i da vodite evidenciju do jedne pare (1/100 dinara) :) - I DA NE POŠANDRCATE !
    Sto bi rekli BS ''Alal vera, alal vera'', ...sada sam naisao i na deo o G-klasi....šta tu reći ! Niko ne može da nam ukine maštu, a sami je možemo pretvoriti u stvarnost. Do tada vozim Land Cruiser-a (serija 120), vrlo zanimljiv SUV. Nadam se da ću skoro do Šida pa da se upoznamo. Trenutno mi je stariji sin (17 g.) u Šidu na raspustu. Juri sojke.....šta će ! Inače sam veoma bio zainteresovan za Batrovce kada sam tražio plac-kuću ali nisam mogao da nadjem ništa što bi me zadovoljilo po svim kriterijumima (cena, veličina placa, do reke - OBAVEZNO....). Moj tel. je 063-331-331, ostavi nešto za kontakt kad budemo dolazili da ne tumaramo po Šidu tražeći kuću sa slike :) Može in direktno na moj email (probajda@gmail.com). Uzdravlje ! Milan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Poslao sam ti mail sa kontaktom. mogu ti reći da su Batrovci dosta aktuelni postali u poslednje vreme pogotovo taj deo oko Bosuta. Nisam u materiji cena za kuće u Batrovcima, ali ima jedan deo Batrovaca od Bosuta deli samo jedno 15-20, puta i travnjaka. Znam to jer je moj kolega nekada davno tamo uzeo kuću koju je samo malo doterao.
      Što se tiče terenaca...pa vidi ne bih se ja bunio ni oko tog Land Cruiser-a samo mi malo zeznuta registracija ( i ovih 25.000 za Stila me zaboli jednom godišnje ).

      Par pravih terenaca su i dalje za mene:

      1. G klasa
      2. Lada Niva
      3. Land Rover Defender
      4. Tojota Landcruiser
      5. Stari Pajero
      6. Stari Nisan Patrol GR

      Избриши