Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života
Powered By Blogger

уторак, 19. април 2011.

URAAAAA!!!!! POČETAK !!!!!!!

Dan 18.04.2011. godine

Taa nananananaaaaa nananananaaaa...na današnji dan 2011. godine...

Jel se sećate vi serije „Grlom u jagode“. Bane „Bumbar“ i ostali. Počinjala je na sličan način. E pa jednom, za jedno 30 godina možda ću se i ja setiti našeg početka. Na današnji dan.

Kako je počelo. Paaaa, izvođač me je preko vikenda obavestio da bi on došao do placa i doneo svoj alat i armaturu, armaturne mreže, mešalice, skele i ostalu gvožđuriju. I bi tako. S tim da smo se nas dvojica sastali na dan 16.04.2011. godine da malo pretresemo situaciju na placu. Što ono kaže Radovan III „...on meni reč ja njemu reč...“. Napomenuo sam jedan problem koji nas je u startu čekao i koji se prvi morao rešiti pre bilo kakvih radova majstora i koji se ticao moga dobrog „tajka“ to jest starca iliti tasta, koji je želeći da pomogne komšijama, koji su stvarno extra ljudi i koje i ovom prilikom pozdravljam, i sa kojima je čitav svoj životni vek proveo u izuzetno prijateljskim odnosima ( znam da zvučim kao neki ministar ino poslova ali je tako, verujte mi ), a u nameri da im, kako sam jelte rekao pomogne, dozvolio da se kroz njegovu baštu oni priključe na kanalizacionu mrežu. Oni su to ljudi uradili, razvukavši pri tom po dijagonali moga sadašnjeg placa cev koja se direktno uključivala u gradsku kanalizaciju, ne znajući da će jednog dana doći jedan kabadahija sa Vračara koji će uznemiriti komšiluk.

I tako ja tog dana 16.04.2011. godine obavestim mog izvođača da je potrebno, pre bilo kakvih radova na podrumu i temeljima, da malo poradimo na komšijinom priključku, a on meni reče da će u ponedeljak dana 18.04.2011. godine da ponovo dođe i da donese alat i armaturu, i mi se raziđemo čekajući ponedeljak.

Dođe i taj ponedeljak, i ja ti ne budem lenj, pa se dogovorim sa direktorom vodovoda da mi „pozajmi“ jednog inženjera, kako bi čovek od rane zore mogao da mi da svoje stručno mišljenje šta i kako raditi. Na placu je čovek za 5 minuta ošacovao situaciju i bez puno filozofije smo se dogovorili, uz prisustvo komšije, šta nam je činiti, nakon čega sam dogovorio da u utorak, jelte sutra, dana 19.04.2011. godine dođe ekipa iz vodovoda koja će mi uraditi prvo priključak za komšijinu kanalizaciju, a potom i za moju, jer ćemo deliti cevi zajednički, s obzirom da moja kuća po položaju gleda kuhinjom i kupatilom na njegovu baštu pa mi je iz tog razloga bilo lakše da svoje cevi pružim tu i priključim se na njegovu cev a potom da deo cevi ide ivicom moga placa do kanalizacije.

Gledam na sat i nikako da doleti tih 15.00 dokle moja malenkost radi pa da se sjurim na naš plac i pomognem starcu u pripremama istog. Žena naravno radi do 16.00.

Dolazim kući, na brzinu presvlačenje pa pravac plac. A tamo...

Ograda žičana... pa nema je više. Ostali samo dugmići ( stubići ). Armatura stigla. Armaturne mreže kod komšije preko puta u dvorištu ( Hvala komšija ). A na placu... Paaa mislim da slike govore više od reči. Ekipa za venčanja i sahrane. Haha. Ili ekipa za stečaj i likvidacije... Kopaju i rade. Šta više reći do evo slika pa uživajte.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Нема коментара:

Постави коментар